Despre mine

Buna! :) Sunt o fire calma. Sunt nascuta sub zodia Gemeni. Sunt foarte bucuroasa ca am o asa familie si nu ma tem de nimic, doar de moarte. Sunt foarte curioasa. Imi plac filmele cu adolescenti la liceu. Imi place sa citesc doar cand am chef. Imi place sa scriu poezii sau povestiri. Cant la chitara si sunt pasionata de muzica. Imi place sa scriu pentru blog si voi sa imi cititi inscrierile. Imi place anotimpul vara, nu ca sunt nascuta in aceasta perioada doar ca mi sau petrecut multe lucruri frumoase vara, deacea imi place sa inot. Imi place sa fac poze vara la mare. Imi plac parcurile de distractii. Sunt o mare curioasa si vorbesc foarte mult si incerc sa imi acumulez "limbarita" si sa o folosesc pentru scopui bune deacea vreu sa ma fac actrita.

Sunt doar cateva aspecte fata de mine. Daca imi mai aduc aminte o sa va confirm. O zi buna!

Comentarii

  1. Frumos ai scris despre tine! Mult succes si spor la scris!

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna!
    Am scris despre tine aici !
    Stiu ca ma intrebai daca pot scrie despre tine:
    http://wp.me/psWuJ-bz
    Uite ca am scris!
    Cu drag, sinsdesign

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Cum invat limba pasareasca?

O zi obişnuită din viaţa mea

”Pana la infinit” - O declaratie de dragoste