Cum invat limba pasareasca?


Limba păsărească era vorbită de generaţia mea. Eram în faţa blocului şi ca să nu audă toţi vecinii ce puteam noi la cale, preferam să vorbim într-un limbaj numai de noi cunoscut. Am căutat prin mai multe surse şi am ajuns la această limbă păsărească. Pot spune că este destul de greu, dar dacă ai cuvântul în minte şi îl desparţi în silabe, poţi să vorbeşti foarte uşor pe această limbă. Îţi trebuie mult exercițiu.

Şi avem...

După vocalele A E I O U se pun următoarele:

 A = pa
 E = pe
 I = pi
O = po
U = pu

Exemple:

da = dapa
nu = nupu
bine = bipinepe
rău = răpaupu
te iubesc = tepe ipiupubepesc
îmi placi = ipimipi plapacipi (asta suna haios)
îmi place blogul tău = ipimipi plapacepe blopogupul tapaupu


Comentarii

  1. :)) in ce limba ma injuri?
    cred ca mai bine ii zici ca o simpatizezi :)), nu?

    RăspundețiȘtergere
  2. eu stiu alt fel de limba ...

    meghergem = mergem
    acogolo= acolo
    ugunde=unde
    progost=prost
    cighine? = cine
    daga-l incogolo=da-l incolo...:))

    RăspundețiȘtergere
  3. E misto:)) dar intr-un fel foarte enervant=)) :d

    RăspundețiȘtergere
  4. Grepeapa lipimbapa apastapa :)))))))
    De scris e usor, am incercat sa pronunt dar mi s-a innodat limba :))

    RăspundețiȘtergere
  5. e tareeeee lb pasareasca numai k eu nu o pot pronunta o inteleg doar

    RăspundețiȘtergere
  6. Epe supupeper taparepe sipi apam invatapat depestupul depe repepepedepe mepersipi

    RăspundețiȘtergere
  7. Epe supueper! Ipi lopovep! Ipinceperc

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

O zi obişnuită din viaţa mea

”Pana la infinit” - O declaratie de dragoste