Primele lucruri din luna Martie

Prima zi de soare din luna asta. Macar a fost cald si o atmosfera placuta pe terenul de sport. Am reusit sa iau mingea de hambal si sa dau de doua ori la poarta, dar mi-am dat seama ca era murdara.(asta nu conteaza)

Prima zi din luna in care ma duc in directia opusa unde stau, pentru a merge cu un coleg sa plateasca nu stiu ce.

Prima zi din luna in care am ras cu pofta cand am realizat ca am pierdut un dialog esential din Amurg.(merci Ana ca mi-ai aratat!)

Prima zi din luna in care nu am invatat o boaba la Istorie. A iertat toate fetele cu pretextul ca este saptamana noastra.

Prima zi din luna in care m-am plimbat prin scoala ca nebuna. Eu si cu Simona mai ales, am facut ture..ca na.. suntem de serviciu.

Prima zi din luna cand am ras de nu mai puteam de burta. Au fost foarte multe motive.

Prima zi din luna cand imi scriu si eu tema la Romana. (asta trebuie sa o notez in calendar)

Prima zi din luna cand scriu cu adevarat ceva pe blog.. interesant ma refer.

Comentarii

  1. E bun ca mai ai si zile de astea in care te simti bine. In ultima vreme sunt cam putine zilele de acest tip.

    RăspundețiȘtergere
  2. Ai uitat sa spui: "Prima zi din luna ... era de fapt a doua"! :D

    RăspundețiȘtergere
  3. @Robert: NU,Robert este prima zi din luna Martie cand fac aceste lucruri nu ma refeream la zi ca este 2 si nu 1..

    @Cristian: eu am bucur foarte tare ca macar 1 pe luna sa avem zile asa de frumoase.

    RăspundețiȘtergere
  4. Aham... am inteles. Sa nu uit:
    La multi ani de 8 martie!

    RăspundețiȘtergere
  5. A fost draguta data de 2 martie pentru tine :D Azi 8 martie.. iti spun La multi ani :P Si sper sa zambesti si sa fi fericita .. asa.. ca in prima zi din luna ;)

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Cum invat limba pasareasca?

O zi obişnuită din viaţa mea

”Pana la infinit” - O declaratie de dragoste