Amintiri

Astazi, m-a intrebat cineva : Ce faci?
Si eu i-am raspuns:
Stau si ma intreab, daca ma voi duce sambata asta la tara...
Si el zice:
Crezi ca nu te duci sau cum?
Si eu zic: Nu cred ca m-ar lasa ai mei sa ma duc si mie frica.
Si el zice: Dar asa de rai sunt?
Si eu zic: Nu, din contra, dar nu stiu de ce mi-au zis asa, in fine, ramne sa vedem joi, oricum eu deabia astept sa merg.
Si el zice: E asa de interesant la tine la tara?
Si eu zic: Vrei sa-ti povestesc?

Si am inceput sa-i spun, dar aici va voi spune poveste mai pe scurt.

Cum sa incep? Sa incep de la inceput, logic.
Veneam de cand eram mica la tara, acolo fiind parintii lu tata, pe care ii iubesc cel mai mult. Si m-am obisnut, mi-am facut prieteni. Am putut sa ma acomodez asa de repede pentru ca acolo mai venea si verisoara mea, ea fiind fica fratelui lu tata( cred ca ai inteles ) si ea m-a ajutat sa ma integrez mai repede. Peste ani, ne-am facut si noi mai mari si bunicamea ne lasa mai mult afara. Intr-o perioada stateam la poarta, dupa am plecat prin sat.
Am unele momente frumoase pe care nu le voi uita niciodata.
Sunt legata de locul ala si nimeni nu ma mai poate dezlega.
Acolo este o caldura speciala.
Chiar daca stau la curte si eu, dar nu se compara cu "tara mea".

La un moment dat el spune: Si de ce vrei sa te duci chiar sambata asta acolo?
Si eu spun: Este ziua la o fata, care imi este prietena foarte buna si cu ocazia asta ne revedeam toti, adica toti se intelege cei cu care am copilarit impreuna, ne strangem aproape din toate colturile lumii: Italia, Grecia, Spania... etc si vreau sa o scot si pe prietena mea de aici putin din casa ca trece printr-o periada grea.. oricum sper din tot sufletul sa ma lase.
Si el spune: Sa de-a domnu sa te lase. La cate mi-ai zis.. vreau si eu..
Si eu spun: Te cred..

Si dupa convorbirea asta, mi-am adus aminte de momente frumoase si altele mai putin frumoase petrecute la "tara mea"

Pentru ca nimic nu ma dezleaga,
Amintirile ma lipesc.
Vreau sa am mintea goala
Acolo vreau sa ma linistesc.
"Tara mea" te iubesc!

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Cum invat limba pasareasca?

O zi obişnuită din viaţa mea

”Pana la infinit” - O declaratie de dragoste