Terapia prin somn

Din cauza starii mele de plictisire accentuata si saturata pana peste cap de calculator, voi sta pe bara o vreme. Deasemenea imi voi termina cartea Gazda care saraca a stat fara a fi atinsa cam o luna si ceva. N-am nici o idee ce sa scriu mai departe va voi lasa un banc si o melodie pe care o iubesc din tot sufletul, adica doua. Pe curand!


Femeia de serviciu merge la poliţie să facă reclamaţie: cică ar fi fost violată. Poliţiştii o întreabă:
- Povestiţi-ne ce s-a întamplat exact.
- Să vedeţi că spălam pe jos şi deodată a apărut un bărbat în spatele meu. M-a atacat de la spate.
- Şi nu aţi încercat să fugiţi?
- Dar cum să fi fugit? La dreapta perete, la stînga perete, în spate bărbatul, iar în faţă spălasem deja pe jos...






Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Cum invat limba pasareasca?

O zi obişnuită din viaţa mea

”Pana la infinit” - O declaratie de dragoste