Azi..

Uite ce ti se intampla atunci cand ai pofta de ceva si iti este lene sa faci. Totul a inceput intr-o seara:

Ora 00:00: Avem o pofta mare de cartofi prajiti. Cine iti face la ora 12 noapte cartofi? M-am gandit sa fac maine dimineata.

Ora: 01:00 M-am pus in pat. De la 1 pana la 5 m-am batut parte in parte cu tantarii (am uitat sa pun pastile de tantari:D).

De la 5 la 11 m-am dus la mama in camera si am dormit ca un prunc.

De la 11 la 12 cam la fiecare sfert de ora m-a sunat cineva cu diferite pretexte: "ce faci?", "ai si tu 20 de sms?", "nu uita sa imi dai aia..","ai grija de aia..".

Cum sa dormi...

La 12 m-am trezit cu pofta de cartofi prajiti, cum planuisem aseara, desigur.

M-am dus la baie. Ma uit eu in oglinda si-mi zic: "De ce sa stau acum sa fac cartofi prajiti cand am mancare in frigider?"

Bun, ma duc imi pun de mancare, mi-o incalzesc si cand sa ma pun la masa se aude un zgomot din camera mea :"Aha, iti suna telefonul, aha, raspundeee".(daca citesti art. cred ca iti dai seama de sonerie :)) ).

Cum gandul ca iar ma suna sa-mi zica de cine stie ce.. era bunicamea care ma suna de jos sa ma intrebe daca nu vreu sa mananc cartofi prajiti. Cand am auzit sa-mi cada cerul in cap nu alta. Ii zic sa faca mai multi ca vin si eu. M-am dus la bucatarie sa mananc ceea ce-mi pregatisem. Logic ca n-am manacat tot cu gandul la cartofi asa ca a manacat si cainele pe urma mea....mda..

Si seara m-am uitat la un film.. si sper sa adorm mai repede in seara asta sa nu mi se faca pofta de cartofi din nou.

Banc?

O blondă se plimbă cu prietenul ei pe lângă o şosea circulată.
La un moment dat, tipul, fan Mercedes, îi zice:
- Uite un Mercedes Vito!
Blonda, lovită în sentiment, coace ce coace şi, la un moment dat, când vede un BMW, zice:
- Uite un BMW, boule!


Muzica?


Pentru Samy.. :x

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cum invat limba pasareasca?

O zi obişnuită din viaţa mea

”Pana la infinit” - O declaratie de dragoste