La pamant

Oare vrea sa ma raneasca?
Multi spun ca asa e ea,
Dar ganditi-va ca eu sunt aia care pierde.
Ma face sa ma simt urat rau de tot.
Doar o singura persoana ma poate ajuta.
Cea care va citi aceste randuri dintr-un birou,
Care are un desktop cu o imagine de iarna.
O poate ajuta pe ea, ca ea sa ma ajute pe mine.
Nu zic asta doar ca sunt obosita sau la nervi.
Zic asa pentru ca s-au acumulat prea multe.
Si ma doare, cand vad ca celelalte se poarta frumos.
Pana acuma am doar jumatate din fericirea pe care trebuie sa o am.
Si ma bucur si iti multumesc ca macar tu ma ajuti.
Sunt multi altii care ma ajuta si le multumesc.
Dar nu e de ajuns. Ea conteaza cel mai mult.
Ea lipseste.
Ar putea sa fie toti prietenii mei la un loc, dar uite ca nu e asa.
Optimista? Poate ca asa trebuie sa se intample, dar cu ce am gresit?


Da, si cica nu mai intru pe blog..nu stiu sigur. Banc.. nu prea am chef.
O melodie.



Cel din birou, din cate stiu nu ai boxe.. incerca cumva si asculta melodia.

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Cum invat limba pasareasca?

O zi obişnuită din viaţa mea

”Pana la infinit” - O declaratie de dragoste