As vrea sa...

Am asteptat de mult timp sa ma ia cineva in brate, sa ma stranga asa de tare incat sa-i spun ca ma doare. Am sperat la un om care este exact ca tine sa-mi spuna cuvinte pline de iubire.
As vrea sa te iau cu mine pe meleaguri straine si sa-mi numeri razele de soare din par si sa ne cufundam in mare.
As mai vrea sa-mi daruiesti secretele din adancul sufletului tau. Sa ne lasam purtati de val, dar sa fim ancorati.
As vrea sa trecem prin clipe frumoase impreuna si sa ne bucuram de fiecare rasarit si sa oftam la fiecare apus.
As mai vrea dupa toate cele intamplate sa zburam spre soare sa luam cina pe luna si sa facem baie inapoi in mare.
As vrea sa-mi poti spune povesti nemuritoare si sa ma vrajesti asa cum ai facut la incpeut.
As mai vrea sa fim nemuritori si sa fim impreuna mereu.
As vrea sa fiu numai a ta si tu numai al meu.

Comentarii

  1. as mai fi vrut.
    dar toate lucrurile au un sfarsit... ca sa faca loc unora si mai bune :)

    RăspundețiȘtergere
  2. @Crisa: din pacate toate lucrurile au un sfarsit. :(

    RăspundețiȘtergere
  3. @dana: nu inteleg ce vrei sa zici prin "ce pacat de sfarsit!" argumenteaza, te rog :)

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Cum invat limba pasareasca?

O zi obişnuită din viaţa mea

”Pana la infinit” - O declaratie de dragoste