Jurnal electronic IV

Draga jurnalule,
Astazi  a venit in vizita la spital, omul care mi-a stricat viata si la propriu si la figurat. Mi-a adus flori. Frumoase n-am ce zice, dar pentru mine nu inseamna mare lucru. Daca ar exista flori pentru regenerarea sufletului, pentru vindecarea lui, da, poate sa-mi aduca o duzina.


A venit cu lacrimi in ochi. Poate sa planga aceasta fiinta? Uite ca poate si sper ca a plans cu regret si nu doar sa-l vad eu. A folosit cuvantul "Iarta-ma!" de atatea ori incat nu-i mai inteleg rostul. A incercat sa imi explice ca el nu are nici o vina exacta. Si chiar asa este pentru ca politia nu i-a putut face nimic, ca nu el a dat peste mine. Dar mi-a explicat ca daca nu ne certam in seara aia eu nu plecam de-acasa si nu pateam accidentul. 


In restul minutelor ramase, a stat, se uita cand la mine, cand la mama si nu stia ce sa zica.
Timpul a trecut surprinzator de repede si am scapat de el imediat. 


Maine ma intorc cu continuarea ca acum trebuie sa vorbesc cu doctorul


Ramai cu bine

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cum invat limba pasareasca?

O zi obişnuită din viaţa mea

”Pana la infinit” - O declaratie de dragoste