Leapsa


O leapsa primita de la C.L.M.
Tin sa-ti multumesc pentru aceasta leapsa.

1.Imi poti spune: Emme
2.Mi-ar placea sa ma numesc: Emily
3.Daca as fi un personaj de carte, as fi: Bella-Twilight
4.Melodia mea preferata este: pe moment: The Pierces-Three Wishes
5.Ziua preferata a saptamanii pentru mine: sambata.
6.Imi dor de: zilele libere.
7.Dintre actorii din intreaga lume azi il plac pe: nu am..nici un actor pe care-l plac,
8.Urasc scoala pentru ca: am mult de citit.
9.Imi place scoala pentru ca: incerci sa inveti ceva util.
10.Culoarea mea preferata e: albastru.
11.Partea preferata a zilei pentru mine e: dimineata.
12.Vampiri, varcolaci,fantome sau extraterestri? Nu exista.
13.Mi-ar placea sa locuiesc: undeva unde este liniste.
14.Azi sunt fericita pentru ca: am luat 10 la engleza :))
15.A fost un cosmar sa vad: ca s-a facut frig afara.
16.As vrea sa: fie cald...
17.Mi-ar placea sa existe: o lume paralele cu a noastra.
18.As vrea sa lucrez in domeniul: medicilor(doctor)
19.Daca as avea o putere ar fi: sa am capacitate de memorare extrabuna si sa fiu invizibila
20.Imi place numele: lui. :D
21.Cred ca prietenii adevarati sunt cei care: ma accepta asa cum sunt si ma asculta atunci cand am probleme.
22.Citatul meu preferat este: "In dragoste si razbio, totul este permis"
23.Cred ca cel mai frumos sentiment e: iubirea.
24.As vrea sa pot: zbura.
25.Viata e frumoasa pentru ca: are si parti buna si parti rele.
26.Planul meu secret e sa: :-??
27.Imi place serialul: Anatomia lui Grey.
28.As vrea sa scriu despre: (continui)  (I)real
29.Vreau sa iti spun ca: nu imi plac minciunile.
30.Cum ti s-a parut acest chestionar?Ce ai vrea sa ii mai pui? : E bine.
31.Cele 7 persoane care vor primi leapsa sunt:


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cum invat limba pasareasca?

O zi obişnuită din viaţa mea

”Pana la infinit” - O declaratie de dragoste