O sa mor...

Nu am chef de nimic in ultima vreme. Atunci cand vine duminica si trebuie sa mai citesc  ceva pentru scoala. Mi se rupe instantaneu. Sunt obosita. Simt tensiunea cum ma paralizeaza si simt nevoia sa scriu, dar nu pentru scoala(desigur) sa scriu in oricare alt domeniu, cum ar fi pe blog.

15:40: De la 13:00 am stat si am remodelar, reconditionat blogul. Mi-a placut, pentru ca invat lucruri noi si ma mai enervez, pentru ca unele lucruri nu-mi ies, dar o iau de la capat si reusesc.

De ce la capitolul Scoala nu merge asa? Pentru ca nu sunt interesata. Ba sunt, chiar sunt, dar nu azi.

Dupa celebra melodie. Azi nu!

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Cum invat limba pasareasca?

O zi obişnuită din viaţa mea

”Pana la infinit” - O declaratie de dragoste