Transportul in comun


Transportul in comun este un mijloc prin care oamenii isi exprima sentimentele sau trairile verbal sau non-verbal. Aici poti afla multe locutiuni verbale foarte inflorite si semne obscene nenumarate.
Fiind aglomerat n-ai de ce te tine, oricum nu ai unde sa cazi. Daca ai avea ghinionul sa cazi atunci cand babele si mosnegii se grabesc sa coboare, uitand in prealabil sa coboare din cauza discutiei aprinse despre tara noastra care o ia la vale, ai fi calcat in picioare de toata masina.

Oamenii care nu se spala, dar au gura cat am eu casa, sunt niste persoane venite din alta galaxie. Nu ii suport. I-as lua frumusel de mana si i-as invita la mine in cada si i-as spala cu manutele mele. Serios! :))

Exemplu concret:
Eu ca sa ajung acasa trebuie sa iau maxi-taxi. Ce este maxi-taxi? Este o masinarie cu patru roti, care merge pe benzina(cred), huruie si parca sta sa cada.

In seara asta cand am venit de la liceu. Am avut parte de tot tacanul. O femeie pe la 35-40 de ani vorbea despre cum a facut ea facultatea si are ea multi bani si se lafaie in bani etc. Ma intreb: Femeie, atunci de ce mergi cu maxi, daca tu iti faci baie in euroi?
Un bosorog care mirosea in ultimul hal. Imi mai era si foame. ;))
Cand s-au inbulzit toti sa coboare la o statie mai importanta m-au lovit peste genunchi si m-au trecut toate apele e bine ca am gasit un loc pe scaun.

Da, deci ziua asta a inceput prost si s-a terminat si mai prost.

Multumesc!

Cred ca mai bine se calatorea pe vremuri.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cum invat limba pasareasca?

O zi obişnuită din viaţa mea

”Pana la infinit” - O declaratie de dragoste