Bârfe (I)

Bună Emy,

Am venit din mini-vacanţa plănuită de părinţii mei, ai o fotografie ataşată, sper să-ţi placă. Tu cum o mai duci? Cred că m-am îndrăgostit! Ţie cum îţi merge? Te pupă-pupăcesc şi ai grijă ce faci cu....Nu uita, Olivia te iubeşte.



Bună Olivia,

Nu te-am mai văzut de mult, parcă ai mai crescut. Sper că te-ai distrat în mini-vacanţa petrecută la munte. Eu sunt bine, eram să cad într-o depresie acum câteva zile, dar mi-a trecut. Pot spune că m-a ajutat cineva. Eii na, nu mai spune. Şi..cum e? Eu stau aşa şi aşa la capitolul ăsta. Merg pe ideea" Aşa cum eşti tu, aşa sunt şi eu" nu sunt sigură dacă o să meargă, dar am încredere în mine. Îmi pare bine că am vorbit cu tine, acum trebuie să plec. Te pupăcesc. Ai grijă de tine. Cu drag, Emy!


Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Cum invat limba pasareasca?

O zi obişnuită din viaţa mea

”Pana la infinit” - O declaratie de dragoste