Nu vă luaţi după mine

Toate fetele atunci când sunt mici se gândesc să se căsătorească într-un palat de cleştar alături de prinţul lor venind pe un cal alb sau cel mai bine cu o maşină de ultimă generaţie.


Eu nu m-am gândit la aşa ceva, eu când eram mică din contră, nu voiam să ajung să mă căsătoresc, voiam să am copii, familie sănatoasă şi atât, dar nu venea vorba de "căsătorie".


Acum m-am gândit că ar fi frumos să am un inel de logodnă de la iubitul meu, dar niciodată nu m-as duce la biserică sau la starea civilă. 


Şi în niciun caz să port verighetă, e prea simplă şi nu-mi place.


Şi cred că dacă aş ajunge la acest stadiu din viaţa mea mi-aş lua un inel de logodnă online. 


Nu vă luaţi după mine :))

Comentarii

  1. Să înţeleg că participi la concursul organizat de Marius ? :-"

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da.. adica mi-a aratat oferta din mail si am crezut ca vorbeste numai cu mine, n-am stit de concurs, acum sunt bagata :D

      Ștergere
  2. Poate intru şi eu, da' doar aşa, să grăbim concursul s-ajungă la final :-D :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Asa gandesti acum, e normal. Peste 10 ani o sa gandesti altfel in privinta casatoriei. :)

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Cum invat limba pasareasca?

O zi obişnuită din viaţa mea

”Pana la infinit” - O declaratie de dragoste