Curățenia de primăvară


Weekend-ul aceasta am făcut şi voi face curăţenie generală alături de ai mei. Cu ocazia asta îi răspund şi lui Moni la întrebare.

Dacă ai mei m-au inspirat cu făcutul curăţeniei, am început să fac şi eu curat pe blog.
În primul rând am schimbat culoarea din roz în verde. (pare mai de primăvară) şi am făcut curat în blogroll. Pentru surprinderea mea am şters maxim 5. Deci foarte mulţi dintre voi m-aţi lăsat în listele voastre, chiar dacă nu am avut timp să scriu şi să comentez. Mersi!

Vă mulţumesc tuturor!

Pentru că nu-mi aduc aminte dacă v-am urat "O primăvară frumoasă" acum o lună, vreau să vă spun acum să aveţi parte de o primăvară ca la carte. Vă tzucc!

Comentarii

  1. poi de ce sa nu te las in blogroll :*:*:*>:D< :X

    RăspundețiȘtergere
  2. mistocareala: poi daca nu comentez prea des..credeam ca majoritatea ma vor scoate din lista lor :D

    RăspundețiȘtergere
  3. nu te tin in lista doar pentru a`mi comenta .. ;) e mai putin importanta aceasta parte:)

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu nu te sterg niciodata din lista fiindca imi place blogul tau si imi place tot ce scrii ! Chiar daca uneori nu am timp sa las comm-uri , sa stii ca tot iti citesc articolul si las comm cand ajung acasa sau cand am timp.

    Iti doresc o primavara minunata !

    RăspundețiȘtergere
  5. e mai usoara curatenia pe blog decat cea de acasa...:(:))

    RăspundețiȘtergere
  6. vioreld: uite, ma simt mai bine acum :* multumesc :D

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Cum invat limba pasareasca?

O zi obişnuită din viaţa mea

”Pana la infinit” - O declaratie de dragoste