Urât...


    Vremea urâtă de afară mă împiedică să gândesc şi de aceea nu am nicio idee, niciun sentiment, nicio motivaţie.
    Ploua şi asta mă întristează, mă face să stau în casă şi să citesc o carte bună, plăcută care să mă scoată din această depresie atmosferică.
   Depresia atmosferică este inventată de mine, adică nu am ami auzit aşa ceva. Ce vrea să exprime? Este acea senzaţie când nu ai chef de nimic şi tot ceea ce poţi face pentru a ieşi din această stare este să faci ceea ce-ţi place, dar timpul şi oboseala te împiedică mai mereu.
    Deci timpul, vremea urâtă şi oboseala îmi strică sfârşitul de săptămână. Dacă era frumos afară, poate nu mai eram obosită şi cu siguranţă îmi făceam timp.



Comentarii

  1. Si eu am o starea stupida, cu toate ca de aseara nu mai ploua, dar nu-i timpul trecut.

    RăspundețiȘtergere
  2. Catalin: stare stupida am si eu... ploaia e devina ;))

    RăspundețiȘtergere
  3. Pentru mine ploaia este un beneficiu. Ploaie aduce creativitate si inspiratie.Ma face sa compun poezii pe banda rulanta .

    RăspundețiȘtergere
  4. Mie, îmi place să stau în ploaie ;x.

    RăspundețiȘtergere
  5. Viorel: acum sunt obosita si dasta am starea pe care o am.

    Ciprian: da, si mie imi place sa stau in ploaie, dar vara, dupa o zi calduroasa si ploua foarte tare seara:D

    RăspundețiȘtergere
  6. cred ca e urat de frumos iar sfarsitul de saptamana iti va fi si mai frumos :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Să înțeleg că sunt singurul care adoră să se plimbe prin ploaie? Credeți-mă, o glugă pe cap, adiașii în picioare, pașii mei mângâind asfaltul într-un mers ușor, în timp ce mă descătușez de toate gândurile în timp ce, la ceas de seară, picăturile de ploaie mă acoperă... e cel mai bun remediu împotriva stresului, grijilor, problemelor. Și înveți să îți cobori mintea în inimă.

    RăspundețiȘtergere
  8. Stefan: Asta este cel mai frumos comentariu primit in cei 3 ani de blogosfera :X

    RăspundețiȘtergere
  9. la mine e record.. nu a mai plouat de 2 zile..

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Cum invat limba pasareasca?

O zi obişnuită din viaţa mea

”Pana la infinit” - O declaratie de dragoste