Timpul liber

Ce faci în timpul liber?

Această întrebare este foarte des întâlnită şi la un moment dat pe mine mă enervează. Înainte să mă întrebe ce fac în timpul liber, mai bine m-ar întreba "Tu ai timp liber?". Nu pot să zic că nu am timp liber, dar nu-l am destul de mare încât să fac tot ceea ce-mi doresc.

Deoarece am doar duminica timp parţial liber,zic asta pentru că două ore le pierd cu învăţatul, nu am timp să fac tot ceea ce îmi face plăcere, îţi dau un exemplu:

 - Îmi place foarte mult să joc rummy şi am găsit un site unde mă pot juca non-stop, dar problema este că nu prea găsesc adversari.

Aşa că cine vrea să mă ajute să-mi omor timpul liber intra aici , îşi face cont şi intră la Jocuri-->Rummy Etalat.

După ce-şi face cont, mă anunţă şi pe mine ce nume şi-a ales pentru a juca împreună.

Cu siguranţă o să vă bat. laughing


Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Cum invat limba pasareasca?

O zi obişnuită din viaţa mea

”Pana la infinit” - O declaratie de dragoste