Black friday. 23-25 noiembrie


Black friday. Care ţine între 23-25 noiembrie. 

Weekend-ul acesta reducerile o vor lua razna. Iar cele mai scumpe produse ieri, azi le ai mai ieftine.
Magazinele populare au intrat în acest joc. Multe magazine cu electrocasnice şi multe produse IT. Pe lângă aceste produse căutate de cumpărători se enumeră şi magazinele de haine, cărţi, jucării şi multe altele.

Pot spune că în acest weekend îţi poţi cumpăra tot ceea ce-ţi doreşti. Reducerile sunt chiar şi de 70%. Eu iniţial am vrut să-mi cumpăr o tabletă, dar m-am răzgândit şi mi-am luat multe cărţi la reducere şi multe CD de colecție.

Voi ce v-aţi cumpărat de Black friday?

Comentarii

  1. Eu nimic, am vrut un aparat Nikon dar m-am răzgândit şi motivul îl poţi afla la mine pe blog... Mi-am băgat picioarele. :-j

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Cum invat limba pasareasca?

O zi obişnuită din viaţa mea

”Pana la infinit” - O declaratie de dragoste