Haine


Hainele, fără de care nu am putea ieşi pe stradă, sunt cele mai importante pentru noi. Suntem obligaţi ca la diferite ocazii să ne îmbrăcăm mai elegant sau sport. Problema majorităţii este că dulapul lor nu este mixt în ceea ce priveşte genul de haine. Cei mai mulţi au genul casual, dar acesta este cel mai indicat.

Eu în dulap am haine de toate felurile de la cele mai elegante la cele mai sport. De multe ori le spun alor mei că nu am cu ce să mă îmbrac pentru că eu sunt o fire schimbătoare şi îmi place să-mi schimb hainele în fiecare zi dacă se poate. Iubesc cel mai mult bluzele mai largi asortate cu nişte colanţi şi nişte ghete mai finuţe. Îmi plac gecile de piele, mai ales de culoarea neagră. Nu suport să merg în două zile consecutive la fel îmbrăcată, prefer să merg o zi sport şi o zi casual. Nu pot spune că am multe haine în dulap, dar ştiu să le asortez pentru a nu părea că sunt aceleaşi.

Îmi place foarte mult moda şi mă uit la prezentările de modă şi mai ales la început de sezon caut pe net ceea ce se poartă.

Accesoriile sunt şi ele destul de drăguţe, dar nu suport mai mult de trei accesorii la o ţinută. Nu mă pot dezlipi de ceas şi cercei. Inelele le port la o ţinută elegantă si mai rar la un casual.

Nu mi-am comandat niciodată haine de pe internet, dar prin anunturi o să încep să cumpăr să văd dacă se merită. Multe dintre prietenele mele practică acest sport şi sunt tare bucuroase.

De multe ori mă gândeam să-mi fac un stil al meu, dar dacă eu sunt foarte schimbătoare nu mă mulţumesc doar cu un stil şi prefer să le alternez.

Cumpărăturile de sezon le fac după moda impusă, îmi place să fiu la modă, dar nu cu totul, pentru că după sunt catalogată ca toate celelalte şi nu îmi place.

Voi ce gen de îmbrăcăminte abordaţi?



Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cum invat limba pasareasca?

O zi obişnuită din viaţa mea

”Pana la infinit” - O declaratie de dragoste