Bratari handmade


Acum câţiva ani erau la modă aceste brăţări. Nu ştiu de ce, dar toată lumea le purta.

Acum câteva zile nu aveam ce face şi am făcut curat prin dulăpiorul meu, în care îmi ţin cele mai intime lucruri. Din fericire am dat peste o cutiuţă unde erau brăţările şi câteva aţe neîmpletite de diferite culori. Dacă tot nu aveam ce face m-am apucat să-mi fac o brăţară.

Îmi place foarte mult să fac asemenea brăţări pentru că mă relaxaza.
Dar m-am gândit să fac şi prietenilor.
Aşa că, cine vrea să mă contacteze la: emmescrie@yahoo.com

Amin!


Ce reprezintă culorile?
Roșu: dragostea
Alb: viața
Negru: moartea

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Cum invat limba pasareasca?

O zi obişnuită din viaţa mea

”Pana la infinit” - O declaratie de dragoste