Paperman


Paperman - este un videoclip după youtube. Acest videoclip mi-a fost arătat de Marius.

Povestea este una specială şi bine gândită. Nu vreau să spun că eu am înţeles exact ce vrea să exprime acest video, dar toţi avem voie să-l interpretăm aşa cum vrem.

Eu m-am gândit la acea relaţie dintre doi oameni, care, chiar dacă s-au văzut pentru câteva secunde, viaţa i-a făcut să fie din nou împreună. Aceşti oameni merită să fie unul lângă altul. Nu mai am ce să mai zic. Nu există cuvinte. V-am  lăsat video-ul.



Comentarii

  1. Asta se intampla doar pe la metrou la Victoriei sau Universitate :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Mie mi-a placut de prima data cand l-am vazut.

    RăspundețiȘtergere
  3. Un film foarte reusit. Cam la acelasi lucru m-am gandit si eu cand l-am vazut.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Cum invat limba pasareasca?

O zi obişnuită din viaţa mea

”Pana la infinit” - O declaratie de dragoste