Toata lumea are defecte


   Toată lumea are defecte? Da, logic. Unii sunt prea irascibili, alţii sunt prea calmi şi te fac pe tine să te enervezi. Toată lumea e sensibilă, dar mulţi se cred invincibili. Mulţi au fost obişnuiţi să mintă, iar eu spun în faţă ce am de zis şi punct.

   Da, acesta este defectul meu. Sunt directă!

   Îl moştenesc, acest defect, şi sunt mândră de el.

   Mulţi dintre oameni nu apreciază acest gest de pură sinceritate. A fi direct are mai multe nivele. Poţi  să fii direct într-un totul şi să treci peste toţi şi toate, dar poţi să fii direct în situaţii avantajoase ţie, dar care pot răni. Aici intervine termenul de egoist? Aşa spun mulţi, dar eu nu cred.

   În principiu este vorba de tine şi de tot ce înseamnă "tine". Trebuie să-ţi pese de "tine" mai mult decât ceilalţi. Trebuie să le oferi şi lor o doză de respect, dar pe primul plan să te pui pe tine. Pentru că nu "lumea" o să stea şi o să-ţi asculte necazurile. Nimeni nu are chef, timp, dar mai bine spus nimeni nu vrea să te audă când te vaiţi. Sună frumos atunci când unul dintre amici spune: "Da, mie îmi poţi spune." Dar niciodată nu te-ai gândit că acasă el are mai multe pe cap decât ai tu.

   Aşa că trebuie să te iubeşti, respecţi şi să fii sincer cu tine. Pentru că, dacă mori, şi vei murii, stai liniştit, cu "tine" o să mergi mai departe.


Fii direct şi lasă prejudecăţile. 


Comentarii

  1. Am ajuns din intamplare aici si imi place ce am gasit, imi place sinceritatea ta! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu e usor sa fi direct mai ales in ziua de azi cand prietenul se dovedeste de fapt cel mai inversunat dusman care abia asteapta sa iti puna piedica.
    Parerea mea in treaba este ca pana la urma trebuie sa te respecti pe tine si mai mult sa nu te minti pe tine ...

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Cum invat limba pasareasca?

O zi obişnuită din viaţa mea

”Pana la infinit” - O declaratie de dragoste