Pro si contra Facebook

Facebook, Facebook, FB, FB...

Facebook?

   Site de socializare care s-a răspândit mai repede decât ciuma şi a spălat creierul a milioanelor de oameni. (aştept comentarii negative! )

   În acest articol nu vreau să jignesc lumea, vreau doar să-i şterg la ochi niţel şi să le arăt cât de penibili pot fi.

O să împart articolul în pro şi contra. 

   Pentru că am mai multe chestii negative o să încep cu ele.

Nu îmi mai place Facebook-ul.

   Toţi copilaşii de doisprezece - treisprezece ani au cont pe Facebook. Nu uit să menţionez că şi bebeluşii cu vârsta "de două ore" au Facebook.
 
   Toţi cei care sunt la prima dragoste şi postează poze, statusuri, melodii de dragoste, care mai au puţin şi se topesc pe "perete" pentru că sunt prea dulci, sunt niște scumpi.
   După ce s-au despărţit curg statusuri care sunt adresate doar lui/ei şi nimeni nu trebuie să dea like sau să comenteze. (am zis nu!)
   Se împacă iar, nu înainte să pună într-o relaţie, să vadă toată lumea că ei se iubesc şi că a fost doar o criză, pentru că se iubesc foarte mult. mdaa.
   După se ceartă, desigur, iar poze, iar statusuri idioate. Ei primesc like-uri, comentarii de genul: " treci pe privat să vorbim!" sau " ce s-a întâmplat, îmi pare sincer rău". De cele mai multe ori fetele care îşi arată aşa zisa "părere de rău" sunt cele care urmează să apară într-o relaţie cu fostul prieten al celei mai bune prietene. Încurcată treaba, nu? Dar dacă apare o prietenă care îl iubeşte în secret pe respectivul băiat şi cum nimeni nu se aşteaptă, să fie verişoară cu fosta iubită înşelată... mda, greu!
 
   Nu uit să menţionez şi de paginile de fete apărute de câteva luni, m-a mâncat în palma să dau like şi acum apar tot felul de poze siropoase şi tot felul de statusuri care mă fac să plâng până cad de pe scaun de râs şi multe alte chestii ciudate. Dacă mă aude "o admină" (aşa se numesc ele) să prea iniţiativă şi să facă o pagină împotriva acestor pagini, pare mai interesant.  Sau o voi face eu când mă plictisesc.
 
   Pozele de pe Facebook au început să nu mai semene cu realitatea. După ce nişte deştepţi au pus pe YouTube tutoriale cu PhotoShop toate fetiţele au început să-şi contureze ochii şi să-şi scoate coşurile(nu numai cele de pe faţă).

Îmi place Facebook-ul. 
 
   Acum doi sau trei ani mi-am făcut şi eu pentru prima dată cont pe Facebook. Prima impresie a fost: " Ce c*cat mai este şi ăsta? ". O săptămână l-am lăsat aşa că nu prea aveam chef să-mi bat capul şi într-o zi când mă plictiseam am început să umblu pe el. În fine, la început mi-a plăcut că am cunoscut multa lume cu care nu mai vorbisem de ceva vreme.
   Deci faptul că socializez cu multă lume primește din partea mea un "like".
   Îmi mai place pentru că aflu ştiri noi. Ee, asta era acum câteva luni bune că acum ştirile sunt nişte SF-uri ieftine. Dar tot imi place. De ce? Pentru ca ma amuza prostia lor.



Facebook-ul ar trebui să fie pentru oamenii care posedă peste 10 neuroni şi ar fi de preferat să se dea un test înainte de aţi putea face cont. 


Amin!

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Cum invat limba pasareasca?

O zi obişnuită din viaţa mea

”Pana la infinit” - O declaratie de dragoste