Bucataria

   Din nicio casă nu trebuie să lipsească bucătăria. Chiar dacă nu faci mâncare sau dacă nu prea mănânci p-acasa totuşi trebuie să aibă de toate. Mobila de bucătărie trebuie aleasă cu grijă şi mai ales electrocasnicele.

   Mi-am renovat bucătăria de curând şi vreau să spun că a fost un chin, pentru că a trebuit să ne hotărâm în privinţa culorii şi ce mai trebuie să ne cumpărăm.

   Până la urmă am găsit mobila care să ne satisfacă nevoile. În privinţa culorii a fost uşor, pentru că ne-am gândit la una clasică şi nu prea stridentă.

   În viitorul apropiat ne gândim să ne cumpărăm şi un frigider nou, plus un cuptor cu microunde. Am început să căutăm deja prin magazine, dar nimic nu ne place şi nici preţul nu este destul de bun.

   Ne-am decis să căutăm online şi am găsit combine frigorifice, la un preţ acceptabil, dar varietatea produselor este mare. Frigiderul pe care l-am ales este unul clasic, la fel ca şi culoarea. Griul este cea mai recomandată culoare pentru electrocasnice. Albul se murdăreşte repede, iar celelalte culori nu sunt făcute pentru bucătărie. Are un panou cu LED-uri, care conferă un design de top. Ne ajută să vedem câte grade sunt în frigider. Ceea ce apreciez cel mai mult la acest frigider este că are o uşă, pe care o poţi folosi pentru a te servi cu băuturi sau gustări. Pentru că există această uşă, frigul din frigider nu iese. Pe una dintre cele două uşi, sub panoul de control există şi un dozator. Apa este filtrată şi temperatura la care vrei să o bei, o poţi seta tu. Rafturile sunt bine structurate şi spaţioase faţă de alte frigidere.

   Ne-am uitat şi după cuptoare cu microunde. Aici ne-a fost mai greu să ne hotărâm pentru că sunt prea multe firme care ne oferă aceleaşi posibilităţi şi preţuri diferite. Am căutat mai bine şi am găsit un cuptor care este uşor de curăţat, asta a fost ideea mamei pentru că numai ea face curăţenie în bucătărie. Ceea ce am apreciat la acest cuptor este că decongelează foarte repede. Mie mi se pare util. Adică vin de la şcoală lihnită şi îmi scot un piet pe pui de la congelator şi îl pun în cuptorul cu microunde, iar în câteva minute este bun de pus în tigaie. Tata este înnebunit după mâncărurile italiene şi îi place să mănânce, dar să şi facă pizza. La cuptoarele obişnuite nu poţi face pizza, nici dacă stai în cap, dar la acest cuptor cu microunde faci cea mai bună pizza. Coacerea este uniformă şi nu vei scoate o pizză pietrificată. Tata o să facă pizza numai din plăcere pentru că o să aibă un cuptor cu microunde excelent.

   Aceste electrocasnice o să ne facă viaţa mai usora.


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cum invat limba pasareasca?

O zi obişnuită din viaţa mea

”Pana la infinit” - O declaratie de dragoste