Jucariile LEGO

   Nu contează vârsta, sexul sau nivelul pe care-l ocupi în societate, toată lumea s-a jucat când era mic sau încă se mai joacă. Jocurile din copilărie erau inocente şi frumoase. Nimeni nu se oftica sau supăra pe bune, iar nimeni nu trişa pentru a câştiga.

   În primele luni de viaţă nu prea te joci aşa de mult cu obiecte. Însă, pe la vârsta de trei, patru ani lucrurile încep să se schimbe şi copilul vrea să exploreze, să cunoască mai multe jucării. Se plictiseşte foarte repede de cele care nu îi pun mintea la treabă, aşa că părinţii se gândesc să cumpere nişte jucării care să le dezvolte capacităţiile micuţilor. Vor să găsească cea mai bună jucărie pentru copilul lor, aşa că le cumpără jucarii lego online.

   Ce este lego-ul?

   LEGO vine din Danemarca şi înseamnă LegGOdt (adică "joacă bine"). Inventatorul acestor figurine de plastic a început să confecţioneze jucării pentru copii încă din anul 1934.

   Orice copil cred că s-a jucat măcar o singură dată cu aceste figurine. Diversitatea de modele şi culori îi impresionează pe copilaşi. Şi eu m-am jucat la vârsta mea. Aveam găletuşe pline cu figurine, mă jucam cu grijă pentru a nu le zgâria şi le puneam într-un loc sigur pentru a nu le pierde. Nu se găseau aşa de uşor ca astăzi.

   Azi, o vedeam pe sora mea cum se joacă cu păpuşile şi se uită într-una la televizor şi nu învaţă nimic de acolo. Aşa că m-am gândit să-i cumpăr un set de lego pentru a se juca sau pentru a ne juca împreună.

   Pe frigul acesta nu prea ies din casa pentru a merge la un magazin pentru copii. M-am decis că cel mai comod şi ieftin este să cumpăr chiar online. Pe vremea mea nu erau aşa de diverse modelele, dar văd că acum au început să apară fel şi fel de figurine, care mai de care. Am chemat-o pe sora mea şi i-am arătat câteva modele. S-a hotărât mai greu pentru că toate îi plăceau, aşa că s-a decis într-un final la o căsuţă care trebuie construită, numai din piese de lego. Nici nu vreau să mă gândesc cine o s-o ajute la construirea căsuţei. Cu siguranţă nu va fi mama sau tată.

   Dacă aveţi şi voi fraţi sau surori, nu ezitaţi să le cumpăraţi aceste minunate jucării. Care nu ocupă spaţiu, se fac destul de repede şi copilul va avea de învăţat.




Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cum invat limba pasareasca?

O zi obişnuită din viaţa mea

”Pana la infinit” - O declaratie de dragoste