Viata din Politehnica (I)

Au trecut 7 saptamani. Mai exact 49 de zile.

   Pare nebunesc, nu? Da, dar si mai frumos e sa numeri cat ti-a mai ramas. Din pacate nu sunt genul care sa faca o numaratoare inversa, pentru ca atunci timpul ar trece si mai greu.
   Sa fii student la Politehnica nu este așa de usor. Trebuie sa ai niste calități pe care multi nu le au. Voi da cateva exemple:
1.     Trebuie sa stii sa te coordonezi in spatiu. Ai seminar in BN 313? Trebuie sa stii in secunda doi in ce cladire e, pe ce parte a cladirii trebuie sa intrii, pe ce scari trebuie sa urci si sala se gaseste repede.
2.     Trebuie sa inveti sa-ti faci sandwich-uri singur si de preferat doua sau trei in plus.
3.     Trebuie sa fii facut sport zilnic 40 de minute pe zi in ultimii 20 de ani.
  Si lista poate continua. Vreau sa zic cat de bine ma simt la aceasta facultate. Am invatat in 7 saptamani cat n-am invatat 4 ani la liceu. La chimie mai ales, unde unele probleme mi se pareau imposibile acum au sens. Unde profesorii din liceu nu puteau sa-mi explice, acum totul este clar si limpede.
   Ce este greu?
  Greu este la matematica, avem 10 ore de mate. E oribil. Limite? Acum facem limite superioare. Integrale? Acum facem integrale duble si tot felul de ciudatetii care nu-si iau rostul. Bucuria noastra este ca din semestrul doi scapam.
   Profesorii nu sunt asa de rai cum se zice, dar nu bag mana in foc, inca nu au venit primele examene. Pana acum au fost de treaba si unii super de treaba. Poti sa vorbesti cu ei orice despre materia respectiva.
   Ce este frumos?
   Frumos este ca avem tonomate de cafea la fiecare intrare in facultate. Si rar s-a intamplat sa scrie defect.
   Frumos este ca am colegi de treaba si asta ma bucura. Nu sunt individualisti si pe scurt, toata lumea vorbeste cu toata lumea.

   Ma bucur ca am intrat in aceasta facultate si sfatuiesc pe toti care vor sa faca ceva cu viitorul lor sa vina aici.

   Greu este la inceput, ca dupa totul vine de la sine.

Comentarii

  1. Eu am BN325 zilnic :)) si mai am si etajul 1 o data la doua saptamani:)) Facultatea e ok, e foarte mult de invatat in schimb...eu am inceput si partialele deja, deci nu mai e asa frumos :)) Cat despre cafea...singura care mi-a placut pana acum este cea din rectorat, de la AN'uri, iar cea din Energetica(EG'uri) mi se pare cea mai nasoala

    RăspundețiȘtergere
  2. Succes in continuare!
    La mine prima sesiune a fost varza...desi nu sunt la politehnica.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Cum invat limba pasareasca?

O zi obişnuită din viaţa mea

”Pana la infinit” - O declaratie de dragoste