Cafeaua

   Pentru a incepe dimineata intr-o dispozitie buna si a ne simti bine pe tot parcursul zilei, nu trebuie sa ne lipseasca cafeaua. Ea este foarte importanta pentru metabolism si ne ajuta sa ne trezim si sa ne concentram. O cana de cafea buna, facuta proaspat de dimineata ne face ziua relaxanta si suntem plini de viata.

   Eu beau de dimineata o cana de cafea, dar ritualul meu nu este complet. Nu reusesc sa mi-o pregatesc eu. Ceea ce este cel mai important. De ce? Pentru ca filtrul pe care il am nu face cafeaua destul de repede. As adormi daca m-as apuca eu sa o fac.

   De aceea am apelat la un filtru de cafea foarte practic si elegant. Acest filtru are capacitatea de a face cafeaua intr-un timp record. Am cerut parerea prietenilor, iar ei mi-au spus ca aceasta firma are cele mai bune filtre cafea.

   Mi-au recomandat si un expresor, care nu numai ca iti face cafeau imediat, ci si aroma este una deosebita. Temperatura este alt factor care ma deranjeaza la preparerea cafelei cu un aparat vechi. Mi-e nu-mi place sa fie prea fierbinte, pentru ca vreau in acel moment sa o beau, nu dupa 10 minute. Mi-am aruncat ochii pe site si am vazut un expresor cu rasnita in care temperatura cafelei este una optima si face ca acest ritual al diminetii sa fie unul pe gustul meu.

   Nici un aparat nu dureaza o infinitate de ani, asa ca trebuie sa mai schimb din piese, am gasit o firma care iti pune la dipozitie o gama larga de produse. Piese Saeco sunt unele dintre cele mai bune piese pentru aparatele de cafea.

   Ritualul diminetii, cum este si numit, are si dezavantaje. Cafeaua consumata in exces, poate dauna sistemului nervos. Cafea dupa ora 4 dupa-amiaza, perturba activitatea cerebrala, iar somnul nu va fi unul linistit. Nici stomacul nu este uitat. El este iritat de cafeaua bauta pe stomacul gol. Chiar daca nu putem manca imediat dupa ce ne-am trezit, trebuie sa incercam, sa avem un mic dejun copios si plin de vitamine. Sa nu uitam ca daca bem cafea in fiecare dimineata,ea poate scadea aparitia depresiei.


Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Cum invat limba pasareasca?

O zi obişnuită din viaţa mea

”Pana la infinit” - O declaratie de dragoste