Lista de dorinte - Leapsa de la Ioana

Am continuat leapsa de la Ioana. Sa Incepem:

1. sa pot vedea America; 2. sa merg pe picioroange; 3. sa sar din avion; 4. sa ajung in Etiopia; 5. sa am parul cel mai lung din lume; 6. sa ma vopsesc in cap tricolorul; 7. sa port imbracamintea lui Superman pe strada; 8. sa mor cu oamenii iubiti langa mine; 9. sa fac experimente pe oamenii care nu ma inghit; 10. ultimul film pe care sa il vizionez sa fie "Titanic"; 11. sa ma apuc de crosetat si sa fac o padura sa intru in cartea recordurilor; 12. sa ma plimb cu bicicleta cu doua locuri; 13. sa merg pe apa=)); 14. sa imi fac ziua in Franta ;15. sa nu existe certuri;16. sa imi pot vedea stra-stra nepotii, si lista poate continua dar nu pot spune toate dorintele ca altfel nu se mai indeplinesc;)).

Am continuat leapsa cu succes si o dau si eu in continuare cui doreste.

Comentarii

  1. Iubito, data viitoare cand ne vedem te filmez cand canti la chitara si iti fac postare! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. =)))
    Majoritatea dintre ele kred k le are multa lume...


    Te iubesc [.]



    :X

    afonha mheaaa >:D<

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Cum invat limba pasareasca?

O zi obişnuită din viaţa mea

”Pana la infinit” - O declaratie de dragoste