Zboara!!!

M-ai ţinut în povesti de adormit copii 14 ani de zile, minciuni si cu inima strînsă de ura mai iubit. Îmi spuneai ca mă iubeşti? Mă iubeşti? Din păcate acest cuvînt nu mai exista pentru mine din partea ta. Cînd te vad nici nu îmi vine sa îţi mai zic"buna" eşti un nimic care încă mai exista pentru mine. Pentru alţii eşti cea mai de preţ fiinţa dar pentru mine ai rămas un gunoi o cîrpă de ster praful. Mă minţi în continuare dar dacă te-as spune ca am aflat ca m-ai minţit atîtea ani as fi nepoliticoasa. Mai bine stau în banca mea si îmi vad de drum.. normal fata tine!

Am aflat si eu ce este în spatele pielii tale, este o pudoare imensă pe care nu cred ca o mai poţi duce prea mult timp. Poţi pleca.. te las.. pa-pa.. vorbim poate cînd ne-om revedea.. NICIODATĂ!

Distrusă te-a fost viaţa si distrusă eşti si acum si vei rămîne pana cînd..

Privesc înainte si nu-mi este teamă de tine. Mă priveşti dulce si cu dragoste dar pudoarea din tine mai are puţin si da pe-a fară.

Iauite domne am scris un post pentru tine:)) eşti populară.. bucura-te pana mai ai timp;)


PS: te-am iubit ca o proastă, iar acum de urăsc ca o deşteaptă =)) "cius"

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Cum invat limba pasareasca?

O zi obişnuită din viaţa mea

”Pana la infinit” - O declaratie de dragoste