Mereu am stiu ca trebuie sa ma opresc

Mereu am stiu ca trebuie sa ma opresc. Am stat si m-am gandit la toate cele frumoase din viata mea si trebuie sa recunosc ca am stat singura la geam si ma gandeam la toate porcariile care mi-au intrat in viata. Mereu am stiut ca trebuie sa ma opresc din toata nebunia asta dar, cineva acolo nu ma lasat sa imi fie greu. Mereu imi spunea sa ma opresc. Intr-un timp am inceput sa ma las dusa de val si sa ma rup de lume dar, a fost acolo langa mine si ma ajutat sa trec peste toate fara sa am obrazul ud de sentimente amare. Mereu am stiut ca trebuie sa ma opresc si m-am oprit la un semafor la care culoarea rosie o sa fie intodeauna aprinsa.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cum invat limba pasareasca?

O zi obişnuită din viaţa mea

”Pana la infinit” - O declaratie de dragoste