Pot spune ca sunt norocoasa

Pot spune ca sunt norocoasa. Pot spune ca Dumnezeu nu ma uitat si mi-a dat o sansa sa trec peste toate.

M-a mirat faptul ca stia ca ceva e putred la mijloc dar nu era sigur si in mai putin de o ora si-a dat seama ca totul era adevarat. M-a mirat faptul ca si ceilalti au venit si m-au ajutat cu ce au putut. M-a mirat faptul ca exista si oameni buni care iti spun de mai multe ori pe zi "ce faci?" decat un prieten din "copilarie".

Voi spera la fiecare rasarit de soare si ma voi gandi ca sunt puternica si ca "fata pix" nu ma va infrange pentru ca este visul/imaginea mea si ea nu are nici o putere in acest joc ea doar ma sperie pentru a ma mobiliza si a imi da seama ca trebuie sa inchd capitolul acesta "trecut" din viata mea.

Va multumesc!

Comentarii

  1. buna din nou, esti incredibil de norocoasa pentru ca esti incredibil de frumoasa. acea frumusete interioara pe care varsta, ridurile si ghioceii de la tample o accentuiaza in loc sa o atenueze, iar "norii cenusii" din viata ta trecuta sau viitoare nu fac decat sa aduca INTELEPCIUNE in privirea ta, in felul in care privesti lumea. si esti incredibil de norocoasa ca poti SIMTI lumea, viata cu fiecare farama a sufletului tau frumos. te imbratisez cu mult drag (asa cum ar trebui sa faci si tu cu "fata pix").

    RăspundețiȘtergere
  2. sunt pisaloaga azi, tot revin cu comentarii. mi-am amintit ca ar mai fi ceva ce te-ar putea ajuta. cauta pe net sau carti despre "copii de cristal". Sunt copiii cu o sensibilitate deosebita si cu proprietati "parapsihologice" mai aparte. citind depsre ei poate te vei redescoperi pe tine. eu asa am reusit sa imi inteleg intr-o oarecare masura baiatul de 10 ani. cu multa dragoste ioana - www.prima-zi.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  3. Si cu un zambet poti sa amplifici aceasta stare.

    RăspundețiȘtergere
  4. Frumos...as vrea sa pot sa spun si eu acelasi lucru.:)

    RăspundețiȘtergere
  5. Cred ca Dumnezeu nu ne uita pe niciunul ! Foarte frumos scris :*

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Cum invat limba pasareasca?

O zi obişnuită din viaţa mea

”Pana la infinit” - O declaratie de dragoste