Te iubesc!

Mă vei visa si îmi vei spune
Povesti cu prinţi si zane
Îmi va creşte zambetul pe buze
Cînd te voi ştii lîngă mine.

Mă voi afunda
În iubirea ta
Si îmi vei spune
Povesti fără nume.

Te privesc,
Si vreau sa îţi spun "te iubesc"!
Dar, mă opreşti
Si te las sa mă priveşti.

Mă iubeşti cu sufletul
Si îmi spui mereu
Ca mă vei ajuta
Cînd îmi va fi greu.

Sunt mereu cu tine
Chiar dacă nu te am lînga mine,
Mă gandesc ca eşti bine.
Te iubesc numai pe tine!

Nimeni nu ne poate despărţi
Eu te strig si îmi vei zîmbii
De fiecare data cînd te voi iubii.

Voi simţi fiorul de la început
Care ma străpuns
Dar nu ma durut.
Eram fericită ca te-am sărutat
Si parcă m-am îmbătat.

Te iubesc,
Si îţi voi spune
Mereu ce simt
Fără sa te mint
Te iubesc,
Si îţi voi spune
Fără sa te mint
Atunci cînd te ating.

Te iubesc!



-Laurentiu Duta-Impreuna-

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Cum invat limba pasareasca?

O zi obişnuită din viaţa mea

”Pana la infinit” - O declaratie de dragoste