Cu taxiul prin Bucuresti (3)

Am intrat in masina galbena si cu acelasi miros si l-am privit in ochi si am vazut inocenta pura pe care mi-o transmite. L-am intrebat unde mergem si el cu vocea lui matura dar inocenta mi-a raspuns ca duce intr-un loc ferit de lume.
Aveam o mie si una de ganduri unde ar putea sa ma duca, dar la un patinuar superb nu ma gandeam. El era imbracat adecvat si cu un fes, unde ii se vedea doar doua-trei fire crete de par. M-am dus si eu sa ma schimb pe patine si m-am echipat si eu. M-a luat frumos de mana si am patinat impreuna vreo doua ore, doar cu cateva pauze. Am vorbit cat in lune si in stele, despre tot ce se putea vorbi. Si aveam din nou acelasi sentiment ca-l cunosteam de multa vreme.
Dupa ce am patinat, am mers, desigur cu taxiul la urmatoarea surpriza pe care vroia sa mi-o faca. M-a intrebat daca imi este foame. Mie imi era cei drept foame si m-a dus la o pizzarie autentica. Si iar am vorbit. Dupa ce ne ridicam de la masa am iesim pe bulevard unde dam de o tiganca cu flori. El o opreste si ii spune cat costa toate florile si le cumpara. Dupa doua secunde imi da mai intai un bilet in care scriea" Vrei sa ne cunoastem mai bine?" si buchetul de flori dupa. Am ramas putin masca, cei drept, adica nu intelgeam.. cum sa ne cunoastem mai bine, cand azi am vorbit mai mult ca niciodata. Cu glasul lui fermecator ma pofteste in masina si mergem la vila lui.
Cand am ajuns, acolo era o petrecere cu oameni stilati. Mi-a facut cunostinta cu mai multi si m-a rugat sa ma duc sus in casa sa ma schimb. Am intrat in camera de oastepti si pe pat se gasea o rochie rosie, mai scurta si mai mulata pe corp si niste pantofi rosii de lac sclipitori. In dreapta mea era Deena, o fata micuta, draguta,cu ochii albastri si parul lung, ma ajuta sa ma imbrac si sa ma aranjez. Am coborat jos pe scarile de marmura cu zgomotul de pantofi si privirea mea cam speriata. Am iesit pe la bucatarie unde era toata lumea in toiul ptrecerii si cand am pus piciorul pe tereasa. o voce cunoscuta ma irita din nou: "Vai, acuma faci ca fotomodelul, hai trezeste-te don'soara!" Ahh, asta nu se poate, chiar acuma? Toata ziua am stat pe ca pe ace ca sa aflu ce s-a intamplat.

Comentarii

  1. ma gandeam eu ca o sa apra si partea a 2a dar nu si a 3a
    oricum felicitari:X:X:
    nu prea comentez pt k nu maia m timp cu facultatea...dar in schimb il citesc destul de des si imi palce f mult...sunt obisnuit sa comentez o postare a unei persoane pe mess sa ii spun aprerile.sunt foarte comunicativ insa am prea putin timp la dispozitie....

    RăspundețiȘtergere
  2. @Morphyne: eu iti multumesc ca mcar mi-l citesti. :* ma bucur ca-ti place:*

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Cum invat limba pasareasca?

O zi obişnuită din viaţa mea

”Pana la infinit” - O declaratie de dragoste