Am nevoie de voi, urgent

Poza pentru desktop
Am si eu o dilema. Intr-o seara frumoasa de noiembrie intr-un pe site-ul de socializare Facebook, cred ca toata lumea are asa ceva. Navighez eu ce navighez si cand de-o data vad la o pustoaica, nu se stie cati ani are, vad ca are doua dintre pozele mele de pe profilul meu de FB la ea pe profil si am ramas: WTF? astea sunt pozele mele!! Pozele acelea, precum si cea de mai sus sunt luate de pe site-ul asta , numai ca eu l-am editat, adica am pus un scurt text pe ele, ca sa le fac mai atragatoare. Le am pe FB la categoria "Poze pentru desktop", dar nu cred ca e frumos sa iei o poza dupa un profil si sa o pui la tine pe profil spunand ca e poza ta. Nu stiu cine are drepatate sau cine nu, dar pe mine m-a deranjat enorm.

Aaa, daca lua pozele simple, adica fara scrisul meu, nu ma deranja, ca na, sunt pozele site-ului acela. Dar in fine. Va las pe voi sa comentati.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cum invat limba pasareasca?

O zi obişnuită din viaţa mea

”Pana la infinit” - O declaratie de dragoste