Leapsa


Am preluat aceasta leapsa de la Muc Roz.

Cel mai de pret lucru: familia mea
Cand sunt suparat/a: cant la chitara.
Cand vreau sa ma relaxez: fac o baie fiebinte
Locuri unde as trai: New York
Cel mai fericit/a am fost: pas.
Nu spun nu propunerii  : de-a calatorii prin toata lumea.
Ma feresc de : mincinosi si parveniti.
Am emotii cand : sunt pe scena si trebuie sa cant :-s
Regret ca : ma grabesc.
Nu as renunta niciodata la : parintii mei.
Cei mai buni prieteni : sunt aceia care te ascult si la bine si la greu.
Ma enervez cand : vad oameni care nu-i intereseaza de persoana lor.
O zi perfecta : Sa stau cu Alex la un pahar de vorba 24 de ore.
Ce te motiveaza sa scrii pe blog? : Sunt creativa.
Cum reactionezi la comentarile negative ?: n-am avut asa ceva.
Cum te-a schimbat pe tine blogul ? : Am trecut cu el prin criza debutarii adolescentei
Sau alte persone care le-ai cunoscut in blogosfera? am cunoscut multe persoane.
Cine te-a influentat sa faci blogul ? Ioana.
Placi pe cineva ? Mda.
Vrei sa dai aceasta leaspsa-chestionar si altcuiva ?Da


Si cine mai doreste.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cum invat limba pasareasca?

O zi obişnuită din viaţa mea

”Pana la infinit” - O declaratie de dragoste