Jurnalul Prafuit 2011

Navigam zilele trecute pe net si am dat de un fic foarte interesant. Se numeste "Jurnalul Prafuit" 

Ce mi-a placut este ca are si coperta. La Fic-urile mele, pe care eu le numesc mini-romane nu am stat sa ma gandesc la nicio coperta mai speciala. Cred ca am sa-mi fac si eu.

Si mai e ceva care eu nu am. Am uitat sau nu am vrut sa stiti ce se intampla la sfasit. El a pus si un scurt rezumat care suna cam asa:


,,Este vorba de Amy care a găsit jurnalul prăfuit al mamei sale ce tocmai a fost ucisă.
Mama sa era o desfrânată care nu îşi trata fiica ca atare şi facea lucruri oribile, motiv pentru care Amy crede ca a fost ucisă. Deşi ura ca mama ei să îi fie un model, ea observă că face aceleaşi lucruri rele, neintenţionat. Începe să se deteste pentru asta. Pe parcurs află multe informaţii din jurnal care poate să distrugă vieţile a o grămadă de rău făcători, lucru care îl determină pe tatăl său să nu se mai schimbe în bine pentru ea, ci să o ucidă.
Dar ea este apărată de un vampir şi clubul lui.
Toată viaţa mamei sale era tipărită în acel jurnal, dar oare ce se va afla în el după ce îl va deschide?
Va deveni oare ca mama sa, sau va fi exact opusul?"



Ideea de fic este foarte interesanta. Pe mine m-a uimit pur si simpla. Asa ca daca vrei sa citit tot puteti intra aici

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cum invat limba pasareasca?

O zi obişnuită din viaţa mea

”Pana la infinit” - O declaratie de dragoste