Deja-vu sau altă viaţă?

Cred că de multe ori ţi s-a întâmplat să te opreşti pentru câteva secunde şi să spuni: "Parcă am mai văzut asta!" sau "Când m-am întors la tine şi am vorbit, parcă am mai făcut-o odată".



Sentimentul este ciudat, crede-mă, dar spectaculos, nu-l poţi descrie în cuvinte.Şi cum spuneam că ţi se pare că ai mai făcut acel lucru, parcă nu poti să-ţi dai seama, unde şi când s-a mai întâmplat. Rămâni nemişcat 3 secunde şi după îţi revi.

De multe ori crezi că secvenţa este dintr-un vis şi ştii ce o sa facă sau ce o să spună persoana de lângă tine.

Am căutat pe net şi am găsit multe teorii ale Deja-vu-ului, aşa se numeşte această trăire.
Unii spun că am mai trăit o viata înainte de asta, alţii spun că sunt trăiri asemănătoare unor secvenţe din visele noastre. Acum nu stiu, aştept sa mă lumineze cineva.

Comentarii

  1. Da, ai dreptate... doar ca eu patesc asta la cele maiciudate chestii ;))

    RăspundețiȘtergere
  2. si eu patesc asa ceva de multe ori, numai ca la mine se intampla la lucruri marunte! intr-un fel e ciudat dar imi doresc sa nu mai fie doar cateva secunde , sa dureze mai mult, atat faza cat si ceea ce vad inainte! din cate stiu eu , persoanele care patesc asta sunt persoane care ar putea prezice viitoarul!(asa am citit undeva, doar ca nu imi mai aduc aminte) :|

    RăspundețiȘtergere
  3. hai sa ne facem vrajitoareee.. muhahah :))

    Secundele alea sunt tulburatoare. Se mai intampla sa te tina mai mult si sa spui ca ai avut mai multe in timp ce intorci capul sau vorbesti.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Cum invat limba pasareasca?

O zi obişnuită din viaţa mea

”Pana la infinit” - O declaratie de dragoste