Despre mine

Trebuia să fac şi eu până la urma această rubrică, dar chiar nu ştiu ce să zic despre mine mai în amănunt. Am să vă zic doar cele importante:

Mă numesc Emme, am 17 ani, sunt gemeni, îmi place să cânt la chitară, îmi place să scriu, îmi place să citesc, îmi plac plimbările...

Dar mai bine să-i lăsăm pe prietenii mei din online şi offline să mă caracterizeze câte puţin.


Simona:  Hmmm.Emme? Emme e o fată super de treabă, energică nu mai zic. Deşteaptă. Una dintre cele mai deştepte fete de la noi din clasă. Are multă imaginaţie şi ştie să vorbească cu o persoană. Este calmă dar şi când se enervează...hmm...să te fereşti de ea. E simpatică şi dulce. Şi e micuţa aşa, adorabilă. Are un blog drăguţ unde îşi scrie toate sentimentele şi tot ce vrea ea să exprime. E o fată de încredere, cu un simţ al umorului destul de bine dezvoltat şi este sinceră, spune tot în faţă, direct . N-are reţineri.  E gemeni. Mai e nevoie să zic ceva? E mai schimbătoare ca vântu'. Acum e albă, mâine e neagră . Da` e Emme a noastră .

C.L.M:   Emme - hmmm, când văd sau aud cuvântul "emme", mă gândesc la kinderiţa de pe blog cu voce dulce, pasionată de scris, amuzantă şi foarte ambiţioasă.

Florin Tomescu:  Emme este domnişoara de 16 ani domiciliata în "micul Paris", o fată drăguţă, cu simţul umorului, căreia îi place să cânte la chitară, pasionată de literatură şi de blogging, ultimele două elemente îmbinându-le pe propriul blog, http://www.emmescrie.com

Cosmin:  Emme este o fată simpatică pe care o cunosc chiar de la începutul acestui an. Nu o cunosc de suficient timp pentru a avea o imagine completă asupra personalităţii ei, dar din viziunea mea este foarte de treabă şi pot discuta orice cu ea. Ea este bloggerul din rândul fetelor cu care mă înţeleg cel mai bine!

Oana:  Ea e ea. Şi ştie să le pună în evidenţă. Are un scop: să facă oamenii fericiţi nepăsându-i de bârfe, glume pe seama ei şi toate cele.  Îşi crează o lume a ei în care radiază. Nu prea am ce să spun despre ea. Ştie să se facă plăcută. Mulţi vor să fie că ea. Dar niciodată nu vor putea. Nu are rost să enumăr toate calităţile ei. POATE are şi defecte ca toată lumea, dar nu am ajuns să le cunosc.

Denisa: Emme este cea mai agitată fata pe care am cunoscut-o. Nu spun că este un defect, din contră o spun pentru că pentru mine este o calitate.Este o fată frumoasă, amabilă şi o prietenă foarte bună. O cunosc de un an şi jumătate şi de fiecare dată când am avut nevoie mă ascultat şi mi-a oferit prietenia ei.

Samy: Woaw !!!  Emme e o fată chiar de treabă, te face să prinzi drag de ea, uneori chiar din ceva mic sau chiar din nimic, asta din cauza felului ei de a fi, e o fată liniştită, dar nu mereu ( sau cel puţin asta ştiu eu). Îmi place de ea că e aşa mică şi scumpă şi adorabilă. Esenţele tari se ţin în sticluţe mici !!!  E o fată dulceeeeeeeeee.

stiLizer: Emme este bloggeriţa care mi-a atras atenţia când am intrat prima dată pe blogul ei (anul acesta din păcate am descoperit-o) cu felul ei de a scrie. Îmi place că ajută cu plăcere, nu spune prea des nu şi adoră bloggingul. Blogul ei este unui funny dar şi serios într-o măsură egală.

Muc Roz: Pici cântăcios ascuns după chitară.
Mereu atentă de bine să înveţe.
O arde friendly ca nu e solitară.
Buziţe vorbăreţe

Va urma...



Comentarii

  1. si in concluzie esti o fata de treaba,frumoasa si desteapta :)

    RăspundețiȘtergere
  2. hoata mica ce esti:)):))

    hm..tre sa adaug si eu ceva aici:D

    RăspundețiȘtergere
  3. Frumoase descrieri.. :) +1 pentru Simona, m-a impresionat :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Cum te descrie Oana imi place cel mai mult.
    Bafta!

    RăspundețiȘtergere
  5. Hmm.. Interesant. Să vedem ce poate spune cineva care nu te cunoaşte personal. Sper că nu te deranjează. Dacă da, ai tot dreptul să ignori mesajul meu. Dacă tot iţi place Sir Arthur Conan Doyle.. Hai să-i aducem un omagiu, ce zici? Să vedem ce se poate face.. Eşti din Bucureşti. Numele tau de familie e Dumitrache . Eşti născută in Iunie. Eşti o fire schimbatoare. Îţi place biologia, dar de asemenea te pasionează scrisul , şi implicit, cititul. Printre preferaţii tăi e şi Stephenie Meyer. Iţi place sa mergi pe jos. Eşti mica de înălţime. Deşi nu te prea omori cu fotbalul, eşti fană Steaua. Asculţi hip-hop , pop şi minimal. Ai trecut printr-o perioada mai grea în toamna lui 2009, dar tot în acest an ai deschis şi acest blog intitulat iniţial ''toti-si-toate''. Cânţi la chitară. Iţi place Titanic şi Twilight. Iubeşti să meditezi privind cerul, unde găseşti relaxare şi inspiraţia pentru poveştile tale . Nu eşti o fire perfecţionistă, dar nici nepăsatoare . Iţi plac trandafirii. P.S Nu uita: continuă să scrii. Unii îşi doresc să facă ceea ce faci tu cu nişte cuvinte şi nu pot. -S.H.

    RăspundețiȘtergere
  6. S.H as vrea sa stiu cine esti cu adevarat. :D

    RăspundețiȘtergere
  7. Imi place mult ce am citit la tine pe blog si-mi pare sincer rau ca nu te-am gasit pana acum. p.s. : sper sa am ocazia sa te cunosc mai bine. :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Imi place mult ce am citit la tine pe blog si-mi pare sincer rau ca te-am gasit tocmai acum. p.s. : sper sa am ocazia sa te cunosc mai bine.

    RăspundețiȘtergere
  9. Se pare că alţii te cunosc destul de bine şi au păreri bune! Felicitări pentru asta

    RăspundețiȘtergere
  10. hai ca am auzit numai de bine :) , tare ideea sa te descrie bloggerii nu am mai gasit pe la nimeni asta si citesc destul de multe bloguri.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Cum invat limba pasareasca?

O zi obişnuită din viaţa mea

”Pana la infinit” - O declaratie de dragoste