De ce ești nervoasă?


Pff. Azi crede-am şi eu că voi scrie o poezie sau ceva legat de venirea primăverii, 1 Martie, chestii dastea. Dar n-am dispoziţia necesară aşa că vreau să scriu despre ce mi s-a întâmplat azi. Titlul este bun, nu-l mai verifică. time out

În drum spre şcoală, vorbeam şi eu prin mesaje cu prietenul meu şi o femeie la 40 de ani se tot uita în telefonul meu. Şi pe mine mă enervează chestia asta. Adică nu trebuia să zic ceva mai "urât" că ea citea şi se uita urât la mine. Am încercat să mă dau într-o parte să nu mai poată avea cum să se uite fără ca eu să-mi dau seama. Până la urmă a văzut că e ceva personal şi că nu are ce căuta cu ochii în telefonul meu.
Bun, am trecut şi peste asta.

În seara asta când mă întorceam din oraş, o femeie tot pe la 40 de ani, sigur nu era aceeași, iar se uită la mine în telefon. Am stat. N-am zis nimic. Când am văzut că devine insistentă. Am zis cu o voce mai groasă: "Vreo problemă?raised eyebrows" La care ea se prefăcea că se uită în altă parte şi n-a mai zis nimic. Mor când văd oameni aşa de curioşi.


Hai, la mulţi ani sau cum s-or zice de 1 Martie, fetelor! kiss

Comentarii

  1. Muc: si eu-s curioasa, dar nu in halu asta. :|

    RăspundețiȘtergere
  2. Nici la prietena mea nu imi permit sa-i fac asta :) Pe bune, cat tupeu! :)))

    RăspundețiȘtergere
  3. Tare de tot articolul;))intr-un fel ii amuzant,saracele "babe"poate chiar se gandeau si ele..cum o fi sa "Trimiti"un sms!:))

    RăspundețiȘtergere
  4. Probabil erau invidioase ca nu au si ele telefon ;)) si vorba lui Sebi , probabil erau necasatorite .
    Sa ai o primavara minunata !

    RăspundețiȘtergere
  5. :)))
    se mai intampla :D
    de fapt mie nu mi s-a intamplat dar nici nu mi-ar placea:-s
    urat.
    lipsa de respect.

    RăspundețiȘtergere
  6. La multi ani si o primavara placuta! Si stai linistita, nu esti singura caruira i se intampla faza cu telefonul. x_x

    RăspundețiȘtergere
  7. =)) Mi te si imaginez "Am zis cu o voce mai groasă: "Vreo problemă?""
    Asa e, multi isi baga nasu unde nu le fierbe oala 8-|

    RăspundețiȘtergere
  8. de ce a trebuit sa fii rautacioasa cu femeia ? :P Lasa-i si pe ei sa aiba o bucurie..sa simta ca a fost o zi altfel

    RăspundețiȘtergere
  9. Toti zic ca vine primavara dar nu mai vine firar sa fie de ea primavara.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Cum invat limba pasareasca?

O zi obişnuită din viaţa mea

”Pana la infinit” - O declaratie de dragoste