Aşa zişi reparaşi [1]


Hai că am început s-o fac și p-asta.

   Bună tuturor,eu sunt Andrei de pe www.dincartier.ro. şi e prima dată când scriu pe blog-ul Emmei!

   Nu ştiu ce gen de muzica se ascultă pe aici dar la mine bate mai mult spre tendinţa de hip-hop... şi vroiam să vă vorbesc despre acest lucru.
   Astăzi venind spre casă de la şcoala am văzut câteva grupuri de cocalari că altfel nu pot să le zic ce habar nu au cine e ombladon sau ce e ăla rap şi erau cu melodii de la raku şi ombladon la maxim pe telefoane...mă oftic maxim când văd că uni care habar nu au să scrie corect gramatical limba romană şi mai ascultă hip-hop îmi vine să vărs.
   Părerea mea e că, ca să poţi înţelege muzica hip-hop trebuie să ai puţin creier şi nu toţi ce ascultă hip-hop sunt oameni retraşi, violenţi, tatuaţi sau îmbrăcaţi într-un anumit fel...multă lume acuza pe aceşti oameni că ar fi violenţi sau că se poartă diferit în societate, în societate se poartă urât doar cocalari care vor să iese în evidenţă şi să pară cine nu sunt şi crezând că dacă sparge geamul dintr-o staţie lumea zice că e şmecher şi că e repar.
   O întrebare aş avea şi eu voi ce muzica ascultaţi şi ce părere aveţi despre cei ce ascultă hip-hop?


Daca vrei sa faci acelasi lucru intra aici.

Comentarii

  1. Eu ascult Pop,dance..etc. Imi palce si Hip-hop,rap in general :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu ascult toate genurile de muzica. Dar genul preferat este hip-hop . Si am cunostinte in acest gen de muzica :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) felicitari...dar sper sa nu combini rap cu manele...;))

      Ștergere
    2. Am uitat sa precizez. Ascult toate genurile in afara de manele :)

      Ștergere
  3. Eu ascult rock, muzica usoara si multe altele. :D
    Am un iubit rapper deci nu am nimic nici cu hip hop-ul, mai ascult din cand in cand. :>

    RăspundețiȘtergere
  4. Hiphop-ul - muzica suprema! O mica observatie, fara niciun fel de rautate: Zici ca nu stiu altii sa scrie, dar ai si tu putin mai multa atentia la scris:) verifica si vei vedea la ce ma refer! Numai bine!

    RăspundețiȘtergere
  5. Frățioare m-ai omorât cu cocălarii tăi..
    Știi ce înseamnă să fii cocălar?
    Ia uită-te un pic în dex...

    Ascult orice gen... :)

    RăspundețiȘtergere
  6. acum fiecare in ce gen se regaseste, gusturile nu se discuta!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. corect...eu nu acuz nici pe ala ce asculta manele nici pe ala ce asculta rock pentru mine toti sunt oameni :) dar pe acei oameni ce vor sa para cineva doar cu simplu fapt ca asculta rap nu pot sa ai sufar :)

      Ștergere
  7. Emme :) te astept si la mine pe blog cu un guest :) Si astept si pe Andrei :)

    Si daca ma primesti, contribui si eu cu unul :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. lasa un coment la noul meu blog si cu mare drag voi veni :)

      Ștergere
  8. Toate ca toate, dar dacă văd un cocalar că ascultă raku s-ar putea să fac 25 de ani până acasă. Ascult hip-hop, însă cel mai frecvent ascult raku. El, ca și Cedry2k, este mai mult decât un poet pe ritm, este un filosof pe ritm. Fără să supăr iubitorii genului, ascult mult hip-hop, dar doar raku îmi place cu adevărat. Și aici mă refer ca mesaj. Ca și flow RACLA mi se pare inegalabilă, indiferent de componența trupei (da, inclusiv ultima în care era Connect-R, care între noi fie vorba, a făcut o crimă că s-a lăsat de hip-hop la ce flow și ce lirică avea). Ca voice îmi place Byga și Rashid.
    Dar repet, rap-ul care mă reprezintă este cel a lui raku.
    În rest ceva rock (Luna Amară, Skillet, Bon Jovi), oldies. Desigur, am playlist-ul plin cu muzică soft. Cea mai bună terapie.

    RăspundețiȘtergere
  9. Bine ai venit Andrei. Eu ascult aproape orice gen de muzica.

    RăspundețiȘtergere
  10. banuiesc ca poti sa faci diferenta intre rap si hip-hop.. ca vad ca le-ai bagat in aceeasi oala in articolul asta.
    si plus de asta, la faza cu vorbitu corect din punct de vedere gramatical.. ar trebui sa vezi cum asezi cuvintele in asa fel in cat sa fie si corect structurata fraza.. nu doar placută la auzit.

    cat despre muzica.. io-s cu nimeni altu, cedrea, dragonu, chimie, el nino.. :) genu asta.

    o zi faina.

    RăspundețiȘtergere
  11. si apropo, cuvantul -repărași- nu exista in limba romana! si singur nici in alta limba :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da emme :)) io mi-s.
      de data asta am simtit nevoia sa las o replica..ma scuzi ca mi-am facut reaparitia atatde violent :))

      Ștergere
    2. ooo, ce dor mi-a fost de tine >:D< poate facem in seara asta un g+ cu muc si cine mai vrea :D

      Nu conteaza ce ai zis, conteaza ca ai zis ceva :))

      Ștergere
  12. Eu ascult cam orice fel de muzica, dar in special cea comerciala...de la radio.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Cum invat limba pasareasca?

O zi obişnuită din viaţa mea

”Pana la infinit” - O declaratie de dragoste