Ce-i prea mult strica


9 dimineaţa. Sună alarma de la telefon. Buimăcit cu o mână cauţi telefonul din pat. Deschizi doar un singur ochi pentru a vedea cât este ceasul. Închizi alarma şi arunci telefonul în celălalt colţ al patului. Îţi zici că mai stai 5 minute cu ochii închişi. Te ia somnu din nou. După 4 minute te sună cineva "Colega". Îi răspunzi foarte enervat. Voia să te întrebe la cât intraţi astăzi. Şi mai nervos. Îi închizi telefonul. Mai stai două secunde şi deschizi ochii brusc. Este 9 şi 5. Te ridici în fund pe marginea patului şi dintr-o dată observi că mâna stângă nu face ceea ce tu i-ai zis. Speriat începi să-ţi dai palme şi să o scuturi de foarte multe ori. Fata ţi-e roşie. Începi să ţipi. După două minute de ţipete asurzitoare îţi dai seama că eşti singur acasă. Te întrebi ce ai de făcut. Te târăşti după telefon şi apelezi "112". Vorbeşti acolo foarte alarmat de cele întâmplate.

Dispecera: Alo, bună ziua. (foarte calmă)
Tu: Nu-mi mai simt braţul stâng, de la umăr până la degete, nu le mai pot mişca.(vorbeşti foarte repede şi dispecerea nu a înţeles ce i-ai zis)
Dispecera: Mai spuneţi odată că nu am înţeles...(calmăăă!)
Tu: Ce nu înţelegi, nu-mi mai simt mâna.(ultimele două cuvinte sunt spune apăsat)
Dispecera: Vom trimite o echipă de salvare imediat. Adresa?
Tu: Strada Paraliziei, numărul 5, sector 2, Bucureşti. (te blochezi când îţi dai seama că numele străzii pe care stai vine de la "a paraliza". Închizi telefonul.)

Echipa de salvare: Bună ziua, ia să vedem ce avem noi aici. (baba în călduri)
Tu: Mdaa.(cu o faţă plictisită. Salvarea a întârziat 30 de minute, faţă de 20)
Echipa de salvare: Aţi dormit bine azi-noapte?
Tu: Nu prea, de ce?
Echipa de salvare: Nu de alta, dar patul este foarte deranjat.
Tu: Ce legătură mare poate avea patul meu cu mâna mea? Singura legătură este că ambele sunt ale mele.
Echipa de salvare: În fine, dă-mi mâna.
Tu: Am încercat de toate, nimic.(dai mâna în sictir)
Echipa de salvare: Aaa da? (îţi ia mâna frumos, o scutură de două ori, îi dă două palme şi o ţine două secunde în sus) 
Tu: OMG, acum mă simt mai bine, dar cum la mine nu a mers, că aşa am făcut şi eu. (uimit)
Echipa de salvare: Da, dar nu ai făcut de două ori şi daia nu a mers.
Tu: (privire tâmpă) am făcut de vreo 10 ori.
Echipa de salvare: Nu este bine, nu te-a învăţat mama ta că "Ce-i prea mult strică"?

Aşa că dacă îţi amorţeşte piciorul, mână sau orice altă parte din corp. Scutură de două ori, dai două palme şi ţi în sus două secunde. Te vei face bine automat! rolling on the floor


Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Cum invat limba pasareasca?

O zi obişnuită din viaţa mea

”Pana la infinit” - O declaratie de dragoste