Dorinta

E: O să ajung vreodată ceea ce-mi doresc?
D: Da, dacă îţi sacrifici timpul liber...
E: Să nu mai ies cu prietenii? Să nu mai ies în parc...?
D: Nu, poţi să faci ce vrei tu, dar mai rar decât anul trecut.
E: Sună ciudat...
D: Uite, acum o să ai doar o zi liberă pe săptămână.
E: Şi cu cealaltă?
D: Jumate din zi te sacrifici pentru dorinţă şi cealaltă jumatete te vezi cu prietenii.
E: Sună mai bine aşa...Şi crezi că am să reuşesc?
D: Asta depinde de tine. Sunt convins că poţi, mai întâi trebuie să te acomodezi, pe urmă o să-ţi fie mult mai uşor. 
E: Nu cred că o să rezist psihic.
D: Eşti o fată puternică, ai să reuşeşti, crede-mă!



Comentarii

  1. Salutare, am creat o leapsa ce te priveste pe tine si pe blogul tau.

    http://www.mistocareala.ro/leapsa-25-cariera-de-blogger/

    Astept confirmarea ca ai completato ;)

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Cum invat limba pasareasca?

O zi obişnuită din viaţa mea

”Pana la infinit” - O declaratie de dragoste