Peste 10 ani


Această este o leapşă de la Alexx. Mulţumesc! Chiar m-a făcut să mă gândesc în detaliu la viaţa pe care vreau să o trăiesc.

    Peste 10 ani mă văd lucrând într-un spital. Postul să fie foarte bine plătit şi să mă înţeleg cu toată lumea.
    Să am un apartament foarte aproape de spital şi să am două maşini. Una mică, pentru traficul din Bucureşti şi una mai mare pentru deplasări.
    Să am o garderobă plină cu haine frumoase şi mulţi pantofoni.
    Casa de la ţară să o renovez şi să-mi fac oaza mea de linişte, ca atunci când am timp să trag o fugă la țară şi să mă relaxez.
    Să am un iubit tot medic, care să îmi înțeleagă munca.
    Copii o să vreau, dar nu cred că voi avea timp de ei. Nu vreau să crească cu bona. (Asta e altă poveste).
    După ce ies la pensie, vreau să scriu o carte. "De la scutece la medicină". O carte în care să povestesc cum am ajuns eu medic.

Această leapşa o dau mai departe la toată lumea. 


Amin!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cum invat limba pasareasca?

O zi obişnuită din viaţa mea

”Pana la infinit” - O declaratie de dragoste