Culmea castilor din urechi


Pe stradă, în autobuz, la muncă sau în tramvai vezi lume cu nişte fire "aruncate la mişto" pe sub bluză, cămaşă, tricou şi cu două doape în urechi.

Acum ceva timp uram acest stil de viaţă. Pentru că mi se păreau incomode: fire, nu auzi claxon, maşina, ai o privire în gol şi dacă te mai chinui mult începi să dai şi din cap, depinde de genul de muzică.

Am văzut multă lumea cu firele în urechi. În ultima lună pot să spun că 70% din oamenii pe care i-am văzut purtau fire.

Ce e bun şi ce nu e bun în a purta fire în urechi.

BUN: 

Pot spune că te relaxezi, dar nu aşa de mult. Gândul că te duci la muncă sau la şcoala nu poate fi relaxat. Totuşi, puţin,puţin, mintea începe să danseze şi degetele să bată ritmul pe bara din autobuz.

Şi cred că cel mai bun argument pentru a murta fire este...asculţi muzică bună. Praf!!! Nu poate să fie adevărat. Sunt mulţi care au firele puse în aşa fel încât se aude Salam până în spatele autobuzului. Cred că 10% din populaţie ascultă muzică de calitate la fire.

Radio-ul se poate asculta la fire. Eu cred că este un atuu, aflii ştirile, în timp ce babele ies la plimbare pe trecerea de pietoni.

RĂU:

A început să fie la modă să se vorbească la telefon cu firele în urechi. Da, mi se pare funny. Atunci când te plimbi cu rolele sau când ai 100 de pungi de la Cora în braţe şi vrei să vorbeşti cu mami ta să o întrebi dacă mai trebuie ceva. Aşa da.

Unii din oboseala minţii încep să ţină ritmul uşor din cap şi ajung să fie nişte mini-vedete la ei în cartier.

Şi marele dezavantaj. Stai trei ore să le deznozi şi când ajungi la şcoală: Profu: "Bagă maţele în bancă!" Tu: "Chiar acum?"

Eu am început să port fire şi când merg pe stradă. A început să-mi placă.



Voi ce părere aveţi? 

Comentarii

  1. acum cateva zile, in ratb, o "tata Mita" de urla vrute si nevrute la mobil incat se auzea totul clar prin castile unui ipod dat la maxim, vine si-mi spune sa las "zduncineala" mai incet ca nu se intelege la telefon...nici doapele nu mai sunt ce-au fost odata:))

    RăspundețiȘtergere
  2. Totuși ar mai fi un avantaj la purtat fire (”mațe” :D)- se zice că vorbitul prea mult cu telefonul lipit de ureche radiază. Dacă tot trebuie să vorbești atâta, handsfree-ul este varianta care te mai scutește de niște ”raze”. ... În schimb, prea mulți ascultă muzica pe care o vor la un maxim care ajunge să deranjeze și pe cei din jur ..

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. telefonul nu-l punem la ureche, dar il punem in buzunar. Pentru fete e la fel de periculos telefonul pus in buzunar..

      Ștergere
  3. mie mi se pare ok moda asta...poate invata si aia care sunt la volan asta...

    RăspundețiȘtergere
  4. In sfarsit, pot sa-ti accesez blogul :3 yupii... :D

    RăspundețiȘtergere
  5. Headsetul telefonului e ideal pentru condus. Sa asculti muzica la casti nu e chiar asa rau oentru relaxare mai ales daca iti place muzica

    RăspundețiȘtergere
  6. Firele ca Firele.. dar de facebook nu mai zici ca toti suntem dependenti :)) , vrem nu vrem..

    RăspundețiȘtergere
  7. eu urasc fire atarnate, asa ca m-am dat pe langa un Sony NWZW273 Walkman Mp3-Player.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Cum invat limba pasareasca?

O zi obişnuită din viaţa mea

”Pana la infinit” - O declaratie de dragoste