Carti pentru BAC si admitere

   A sosit si momentul ingrozitor in care m-am hotarat sa fac curat in dulap sau mai bine spus in gaura neagra. Locul in care foile albe sunt patate, iar cartile tocite. Locul in care munca mea de atata timp a ramas a nimanui.

   In acest articol voi scoate la vanzare cartile/manualele/culegerile/hartiile de care eu nu mai am nevoie.

   Ceea ce vreau sa vand se vor gasi in pozele de mai jos, iar pretul este scris pe fiecare carte.

   Pentru a intra in posesia lor ma puteti contacta la adresa emmescrie@yahoo.com sau pe Facebook(aici).

   Cartile sunt intr-o stare foarte buna. Chiar am avut grija de ele. Sunt putin scrise, dar cu gand bun. Notite si comentarii care le-am primit de la profesori si unele culegeri sunt si corectate.




(variante bac romana) 





Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Cum invat limba pasareasca?

O zi obişnuită din viaţa mea

”Pana la infinit” - O declaratie de dragoste