Ceai si vitamine

Iarna. Frig. Zapada.

   Nu e chiar asa de frig afara, chiar daca soarele nu a mai aparut de ceva timp. Dar totusi ceaiurile calde si alimentatia bogata in vitamine trebuie sa existe.

   Hidratarea nu trebuie sa fie numai vara, chiar si iarna organismul are nevoie de apa. Pentru a nu bea apa, pentru ca te plictisesti, alegi sa-ti faci ceaiuri.
Diversitatea aromelor de pe piata te ajuta sa-ti alegi combinatia preferata si sa te bucuri de gustul imbietor.

   Pentru a prepara un ceai bun, trebuie sa ai si un fierbator bun. Apa este incalzita repede. La aragaz e mai periculos, pentru unii desigur. Acest fierbator iti ofera avantajul de a incalzi apa imediat si la o temperatura dorita. Momentele cand stai si astepti sa se raceasca putin sunt chinuitoare, uneori ne riscam limba pentru a gusta.

   Alimentatia este un lucru pe care nu trebuie sa-l neglijam. Alimentatia bogata in vitamine se procura din fructe si legume. Desigur, ca si in cazul apei, te plictisesti sa deschizi portocala sau sa cureti marul. Mai eficient este ca-ti iei un storcator de fructe. Acest storcator, prin combinatile de fructe si legume iti ofera o oaza de sanatate si buna dispozitie. Imi place ca aceste storcatoare se spala cel mai usor. Ceea ce nu-mi place mie: sa spal vase.

   Tot veni vorba de alimentatie sanatoasa. Acum doua veri, parintii mei au decis sa facem suc de rosii in casa. Fara E-uri fara conservanti. Am stat o zi intreaga pentru a da la manivela o suta de rosii. Chin. Groaza. Vara aceasta ne-am cumparat o masina de tocat, care pe langa functia de tocare a carnii, poate sa stoarca si rosiile si a face cel mai bun suc, fara a pierde multa pulpa.


   Asa, deci, pentru o alimentatie sanatoasa, nu numai alimentele trebuie sa fie proaspete, ci si aparatura. 

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cum invat limba pasareasca?

O zi obişnuită din viaţa mea

”Pana la infinit” - O declaratie de dragoste