Excursie prin munti 2012

Uite că am fost şi pe la munte. La muntele nostru, din România. Un peisaj care te lasă cu gura căscată. Aer curat. Drumuri forestiere. Stânci. Păduri defrişate. Un peisaj umitor.

O săptămână fără o zi, am stat plecată de acasă. Am avut patru gazde, primitoare, ce-i drept. La primele două gazde am avut nişte paturi pe care puteai să dormi, la a treia...mai bine nu dormeam, la a patra, măcar am închis ochii pentru două-trei ore.

Pe unde am umblat?

Am parcurs traseul următor:

Transalpina -  sfat: dacă nu ai peste 100 de ani de experienţă în ale condusului, nu te duce acolo; poze nu am, pentru că a fost o ploaie torenţială şi n-am putut prinde nimic, pentru că pur şi simplu nu vedeai pe unde mergi.
 Pensiunea Mija - situată în munţii Parâng, unde nu ai semnal, unde pârâul de lângă pensiune te adoarme imediat şi ai senzaţia că plouă non-stop. Unde paturile sunt excelente, iar albinele te enervează la culme. Aici a fost frumos. Merită să ajungi şi tu.

Pensiunea Monica - situată în satul Costeşti, la o distanţă de 20 km faţă de Sarmizegetusa Regia. Patul excelent. Am avut vila numai a noastră.

Sarmizegetusa Regia - 20km de drum forestier. Priveliştea este uimitoare. Sfat: înainte să ajungi acolo să te documentezi despre istoria monumentelor, pentru a nu te uita ca ....la poartă nouă.

Geoagiu Bai - am ajuns şi unde ne propusesem cu o săptămână în urmă. Frumos. Excelent. Am stat la un apartament. Apă caldă nu există. Urât. Patul a fost cel mai urât. În fine. Am făcut baie în apă termală, pe la vreo douăzeci şi opt de grade. Poze nu am, pentru că am stat numai în apă.

Ocna Sibiului - apă sărată. Am plutit toată ziua. Am fost albă. M-am bronzat şi mai mult. Nu am poze, pentru că și aici....m-am bălăcit toată ziua. Am plecat de aici şi ne-am îndreptat la poalele Făgăraşului, pentru a face a doua zi Transfăgărășanul. Am dormit în comuna Cârţişoara, la o bătrânică foarte amabilă. Patul - se putea mai bine.

Transfăgărășanul - Am făcut poze, da, aici am făcut. Am văzut şi Bâlea Lac. Acolo mi-aş face o casă de vacanţă.

Am selectat pozele care au ieşit bine. M-am gândit că vrei o poză două pentru ecranul calculatorului tău. Aici vei găsi peste zece "wallpapers"   AICI